20 грудня на території Центру культури та історії «Парк Київська Русь» в с. Копачів Обухівського району відбувся туристично-культурний фестиваль: «Київщина туристична запрошує. Пропозиції турсезону 2015».
Захід відвідала директор ірпінського Інформаційно-туристичного центру Олена Плаксіна. Мета заходу — сприяння розвитку внутрішнього та в’їзного туризму в регіоні, залучення населення Київської області та столиці до активного освоєння та споживання внутрішнього турпродукту регіону , представлення широкому загалу туристичної спільноти з числа професійних організаторів індустрії туризму та її потенційних споживачів пакету пропозицій Київщини на зимовий туристичний сезон 2015 року.
Концепція Фестивалю полягає в тому , що всі регіони Київщини мають змогу продемонструвати свій туристичний потенціал, привабливість та культурно-дозвіллєві можливості, а також спектр пропозицій для відпочинку вихідного дня, дитячого та сімейного відпочинку, проведення новорічних свят та різдвяних уїк-ендів.
Святкова культурно-розважальна програма «Парку Київська Русь» включала численні театралізовані постановки, концертно-розважальні шоу, обрядові дійства, народні гуляння та зимові забави, спортивні розважально-ігрові програми, майстер-класи з приготування та дегустація страв національної кухні від об’єктів ресторанної справи, виготовлення виробів з шоколаду, карбування туристичних монет, вишивки, гончарства, та інше.
Під час фестивалю також відбулась благодійна акція «Київщина туристична дітям до Дня Святого Миколая!», в рамках якої наймолодших учасників, в тому числі, з числа дітей воїнів загиблих в АТО, дітей воїнів АТО, дітей-сиріт, дітей з багатодітних сімей, своїми подарунками зі святом вітали туристичні підприємства та організації області та столиці.
Основним завданням події були консолідація зусиль місцевої влади, бізнес-структур та громадської ініціативи, розвиток ділового співробітництва, міжрегіональної інтеграції та кооперації, стимулювання розвитку державно-приватного партнерства в напрямі позиціонування, провайдерингу та реалізації внутрішнього турпродукту Київщини на ринку.